REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, Dz.U.2014.827 z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, należy poinformować sklep stylowamyszka.pl poprzez wysłanie stosownego oświadczenia (podając numer konta bankowego do zwrotu środków) drogą elektroniczną na adres: sklep@stylowamyszka.pl lub w formie papierowej na adres: Stylowa Myszka, ul. Mochnackiego 18, 30-652 Kraków

Następnie należy odesłać zwracany towar w terminie nie dłuższym niż 14 dni na powyższy adres. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep Stylowa Myszka nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Należy pamiętać, że zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, zapakowany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (w tym również metki).
Do paczki należy dołączyć koniecznie dowód zakupu.

Po otrzymaniu przez sklep www.stylowamyszka.pl przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 7 dni roboczych dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot ten dotyczy wyłącznie ceny produktu i nie uwzględnia kosztu transportu.

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, uszkodzenia, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres sklep@stylowamyszka.pl lub w formie papierowej tradycyjną przesyłką na adres: Stylowa Myszka, ul. Mochnackiego 18, 30-652 Kraków

Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać numer zamówienia, nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie.

W przypadku informacji zwrotnej ze sklepu o konieczności dostarczenia produktu do siedziby sklepu Stylowa Myszka, Klient zostanie poproszony o odesłanie towaru na powyższy adres. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. Koszt przesyłki zwrotnej reklamowanego towaru zostanie Klientowi zwrócony.